søndag 1. januar 2012

serviset knipling fra villa collection selges

Jeg selger mitt komplette kniplingsservise fra villa collection!

Serviset som er i fargen cream består av:
12 middagstallerkner
12 kaffekopper + asjetter
12 asjetter

Serviset kostet 12000 som nytt!

Nå selger jeg dette for 5000,-

Kan hentes eller leveres i oslo og like utenfor..Hvis det skal sendes blir det frakt i tillegg.. vet ikke hvor mye det kommer på ennå..
Send meg mail med hva du er interessert i å kjøpe.. deler eller komplett servise.. mailadr mette_110@hotmail.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Jeg vil høre om du kunne være interesseret i et samarbejde med os hos Miinto.

Skriv til mig på sm(@)miinto.com hvis du vil vide mere

Hilsen Søren
http://www.miinto.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...